viernes, 22 de junio de 2007

A Anduriña que chega co verán



Hola a todos , bloggeros e non bloggeros, aquí está a anduriña máis preguiceira que, aínda que xa pasou a primavera, chega ás vosas vidas co verán, esperando que todos poñades un oviño nos meus niños coas vosas ideas, opinións, comentarios realistas e tamén surrealistas (aceptamos barco como animal acuático) para facer un mini universo variopinto no que todos o pasemos moi ben.

Como nos últimos anos me sinto como unha Anduriña, pareceume un bo nome para explotalo no meu blog. De todos modos, como voa galega, son unha anduriña que volve moi a miúdo ó seu niño familiar, para disfrutar tamén dos meus amigos e da miña terra, o cal me dá forzas para seguir voando a outros destinos, aínda que, polo momento, fixen co meu "Merliño" un niño para dous anos en Hamburgo (Alemania), a onde por certo estades todos invitados.


Pois xa está presentado o meu blog, así que todos a escribir!!!!! Agora teño présa, pero prometo non abandoalo e traballar nel tódolos días.


Piquiños para todas/os.

5 comentarios:

PinkFloyd dijo...

Hola Anduriña,

Iba a escribir en gallego pero me he dado cuenta de mi bajo nivel leyendo tu introducción, ya que pensaba que "voa" era con b alta y no con b baja. Soy el merliño ese, aunque me hubiera gustado más ser un halcón o un buitre leonado que un merliño, pero bueno, es tu blog y tu mandas, como siempre. Te deseo mucha éxito con tu nido bloggero. Mientras tanto iremos pensando en que nuevo país podemos hacer el siguiente nido, siguiendo la estela de algún barco que surque los mares proceloso. Muchos Piquiños

LA MARU dijo...

Coma xa sabes eu tamén son un pouco anduriña, sempre voando de aquí para alá...pero seguireiche alí onde vaias e prometo visitar o teu niño de amor. Bicos

K dijo...

POR FINNNNNNNNN !!! LA DI EN EL CIBERESPACIO...
FELICIDADES POLO VOSO NIÑO DE AMOR XERMANO... É POR FAVOR DELEITANOS A MIUDO CUNHAS FRASES, ANDURIÑA NOSAAAAAA !!! DALE UN PIQUIÑO O TEU "MIRLIÑO" É UN MOI JHRANDE PRA TI MIÑA NENA !!!
BIKOS

LA K

K dijo...

p.d.--- qué sepas q me encanta lo que ha escrito ""mirliño pink floyd""!!!
La K

Eva dijo...

pues mira... otra más.
Besitos desde la otra orilla del Rhin (y del Wesser)